FAVORITTER!

(Lenkene er annonselenker)

Hei! Nå har helgens første besøk nettopp kommet inn døren. Noen som klarte å gjette at det var June? Hun ringte meg rett før leggetid i går kveld og spurte om hun fikk komme, og her er døren alltid åpen selvfølgelig ♥  Om en liten time skal jeg avgårde for å møte besøk nummer 2, som er Andreas! Dette kommer til å bli en fantastisk helg, jeg elsker virkelig å få besøk av mine kjære venner. Det sier vel kanskje seg selv? Hehe!

Kom på at nå er det lenge siden jeg har lagt ut mine nellyfavs for dere, disse innleggene ble jo så godt mottatt før så skjønner ikke hvorfor det er så lenge siden sist. De har litt for mye fint inne nå, så en aldri så liten shoppingrunde blir det nok på meg også!

5Sneakers / Sekk / Tee / Hatt

1Kjole / Skjørt / Kjole / Jumpsuit

3Cape / Jeans / Cardigan / Genser

6Sneakers / Boots / Sneakers / Boots

4Kjole / Todelt sett / Skjørt / Topp

2Genser / Sko / Tee / Genser

4 kommentarer
    1. Dette minnet meg om en som var din bestevenn for lenge siden, hvordan går det med han egentlig? Det er Lars jeg snakker om…dere to var jo som to dråper vann…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg