FAVORITTER TIL JULEN

Det kan godt hende jeg er veldig spesiel, men jeg tenker på julen HELE tiden. Jeg gleder meg sånn at jeg nesten får vondt i magen. All den gode maten, stemningen, familietid. Ah, jeg har ikke ord! Noe av det jeg gleder meg aller mest til er også festlighetene i rundt jul/romjul. Da er alle samlet og alle er så glade! Det er absolutt tiden på året man kan pynte seg litt ekstra, derfor har jeg satt sammen mine favoritter fra nelly til dere. Det gjelder å være tidlig ute så ikke alle godsakene blir utsolgt. Har sortert de etter kjoler under og over 300 kr. Husk at man kan vente med å betale til februar! UNDER 300 ,-
1. HER // 2. HER // 3. HER


4. HER // 5. HER
6. HER // 7. HER // 8. HER
 

9. HER // 10. HER  // 11. HER


12. HER // 13. HER
14. HER // 15. HER // 16. HER

 

  OVER 300 ,-
1. HER // 2. HER // 3. HER
4. HER // 5. HER // 6. HER
7. HER // 8. HER
9. HER // 10. HER // 11. HER
12. HER // 13. HER // 14. HER


15. HER // 16. HER
//adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg