FAVORITTER TIL HØSTEN

God kveld fra en enda piggere Julia! Å ta det rolig i dag tidlig var virkelig rett avgjørelse, for denne dagen har vært supereffektiv! Etter at jeg først kom sent i gang, vel og merke. Haha. Etter noen timer jobb hjemme dro jeg ned til butikken, og vi har fått inn de fineste nyhetene der! Jeg kommer til å vise de i et annet innlegg om noen vil se? 😀

Foruten det har jeg virkelig forstått at høsten er rett rundt hjørnet. Det ble kanskje ikke helt sommeren jeg ønsket meg, men høsten er jo min andre favorittårstid så jeg får bare gjøre det beste ut av den. De har så utrolig mange fine nyheter på nelly for tiden, og jeg blir så glad av å se at det er mye jeg kommer til å klikke hjem i kveld. Det er kanskje ikke så bra for lommeboken, men da har jeg iallfall mange fine antrekk i høst! Hihi. Jeg er helt hekta på lange gensere for tiden, spesielt den svarte genseren under. En stor favoritt!

Image and video hosting by TinyPicGrå cardigan / Brun cardigan / Svart veske / Leo veske / Svart genser / Beige hoodie / Beige bukse / Svart CK-genser / Militær CK-genser / Grå CK-genser / Marine CK-genser / Hvite sneakers

Fant du noe du likte? 🙂 Nå er det jo også skolestart for mange snart, og på nelly har de mye fint til en rimelig penge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg