FAVORITT BODYCONS

(annonselenker)

Da var det helg igjen, woho! I kveld har jeg store planer om å ligge langflat på sofaen med noe usunt i den ene hånden og noe godt i glasset i den andre. Akkurat hva det blir har jeg ikke bestemt meg for enda, men jeg kan love at det blir noe digg! Jeg begynte faktisk å se breaking bad fra sesong 1 igjen i går, selvom jeg har sett alt fra før. Ååh den serien er seriøst verdens beste! Sesong en er ganske treig og egentlig litt kjedelig, men så tar det seg så sykt opp i de andre sesongene. Anbefales å se den på det sterkeste!

Jeg tenkte forresten å vise dere mine favoritt bodycon-kjoler som alltid er en sikker vinner i klesskapet. Om jeg ikke vet hva jeg skal ha på meg så funker alltid en av disse, og de passer jo til omtrent alt av tilbehør. De to nederste bruker jeg også ofte i hverdagen med et par sneakers 🙂

Image and video hosting by TinyPic
Grå suede kjole HER ♥ (finner også i beige her)

Image and video hosting by TinyPic
Beige bodycon HER ♥ (finnes også i burgunder her)

Image and video hosting by TinyPicSvart bodycon HER ♥ (Finnes også i burgunder her)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg