FAVORITANTREKK

(annonselenker)

IMG_4653-2

IMG_4555-2

IMG_4769 kopi 2-2

IMG_4718-2

IMG_4572-2

IMG_4782-2

IMG_4567-2IMG_4669-2IMG_4696-2  IMG_4724-2IMG_4740-2IMG_4758-2
JakkeHER / GenserHER / BukseHER / SkoHER / Veske – Balenciaga

DAAA var det helg folkens! Det feirer jeg med å poste mitt nåværende favorittantrekk, hihi. Jeg har stått på i hele dag slik at jeg kan ta det helt cool i morgen. Altså minst mulig tid foran macen, noe som ikke er bare bare for en blogger selv om det er fredag, lørdag eller søndag. Seriøst, jeg føler øynene mine har blitt firkantet etter å ha sett igjennom alle bildene jeg har tatt den siste uken. Det har uten tvil vært en bra blogguke, og ingenting føles bedre enn det 😀 I kveld skal jeg bare kose meg i godt selskap. Jeg skal lage hjemmelagde kjøttkaker til middag (ingen fredagstaco her i gården), og senere skal jeg på stand up med Ørjan Burøe sammen med noen venner. Gleder meg!
 I morgen arrangerer jeg mitt årlige welcome back party, som er et vors hjemme hos meg der vi feirer at alle har kommet tilbake til Bergen etter sommeren. Jeg har en veldig fin helg i vente, det er det ingen tvil om!
Hva er dine helgeplaner? 😀
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg