FAV SWEATER

IMG_0858-2

Heey ♥ Det er så fint vær i Bergen om dagen, og det gjør så utrolig mye med humøret. At det ikke er fler deprimerte mennesker i denne byen er noe jeg spør meg selv om støtt og stadig, siden det regner typ hele tiden. Humøret mitt er iallfall ti ganger verre de dagene skyene tetter tilværelsen min. Det er nok fordi man blir så latterlig lykkelig når solen først skinner frem, at det veier opp for det hele. Haha! Jeg vet at man ikke skal tulle med depresjon altså, så ta meg med en klype salt please.
I dag har jeg gått rundt med min favorittgenser. Den er faktisk fra Vila, og jeg har brukt den litt mer enn jeg liker å innrømme de siste ukene. Linken finner du nederst i innlegget!

IMG_0928-2IMG_0872-2IMG_0896-2IMG_0911-2

GENSER HER · BUKSE HER · SKO ZARA

Den siste uken har jeg forresten tenkt å skrive et innlegg om fakta dere ikke visste om meg, som jeg altså aldri har skrevet om på bloggen før. Men, da jeg skulle sette meg ned å skrive alle punktene jeg har notert i hodet fikk jeg heelt jernteppe. Altså, hva gir du meg?? Jeg hadde kommet på så mye bra, som kanskje kom til å overraske flere av dere – mens akkurat nå har jeg som sagt glemt alt. Jeg får skylde på at jeg er A-menneske, og at hjernen min fungerer best på morgenen. Jeg får prøve igjen i morgen med andre ord, haha 😀 Dessuten burde jeg begynne å skrive ned ting jeg tenker på, i stedet for å stole på at jeg husker det til senere.
Nå skriver jeg så fort jeg bare klarer, for i ovnen står to deilige andelår og på komfyren skjer det litt forskjellig. Potetene kokte nettopp over hørte jeg, men det får bare være. Straks kommer Karen på besøk, og vi skal kose oss med nydelig mat, noe godt i glasset og skravling! Senere tenkte vi å ta en liten tur på byen. Før var jeg ute typ hver eneste torsdag, mens nå kan jeg telle på én hånd hvor ofte det har skjedd de siste månedene. Håper det blir gøy!
8 kommentarer
    1. Denne genseren så utrolig deilig ut! Keen på å kjøpe den! Men klør den?? Har en tendens til å klø av akryl.. og hvis den klør bare litt, takler jeg den ikke haha..!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg