FASTEN HAR BEGYNT

Jeg var på butikken nå nettopp for å kjøpe inn til frokost. Det vil si en energidrikk + masse tyggis. Egentlig er jeg jo ikke et frokostmenneske i det hele tatt, men nå som jeg ikke har “lov” til å spise så vil jeg jo helst lage meg et feit ostesmørbrød med mye ost. Haha! Hvorfor vil man alltid ha det man ikke kan få.. Nå skal jeg faste til 18.00 i kveld, og forhåpentligvis går det fint. Sorry at jeg skriver så mye om dette prosjektet, men jeg føler om jeg skriver det i offentligheten så blir det liksom for dumt å ikke gjennomføre? Jeg har nemlig veldig liten selvkontroll når det gjelder mat. Høres kanskje dumt ut, haha.

Fikk en kommentar i går på at kroppen ikke kom til å bli renset for all driten jeg har trykket i meg de siste ukene av å faste i et døgn. Det tror jeg ikke heller, jeg gjør det mest for min egen del for å få en ny “start”, og komme tilbake til der jeg var.

Verdens beste cardigan! Den finner du HER ♥

Ønsk meg lykke til, da!

7 kommentarer
    1. Har du prøvd deg på lavkarbo? For min del så har det en fantastisk rensende egenskap. Det kan fort bli mye salat og en proteinkilde, men du kan ha både ost, oliven og en digg dressing over. Når DET er rensende mat, da er livet godt:)

      1. Det har jeg aldri testet, alt for glad i carbs.. Haha 😀 Men kanskje det hadde vært et alternativ!

    2. Hvis du skal faste for å “rense” anbefaler jeg å drikke masse vann, gjerne sitronvann, i stedet for energidrikk og tyggis!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg