FASTE I 24 TIMER

Det er digg å være bortreist, men det er deilig å komme hjem igjen også, si! Selvom det bare er for noen dager. Hei, fra Bergen! Jeg kom hit i går tidlig og dagen bare fløy avgårde helt fra jeg landet på flyplassen. Pakke ut av kofferten, vaske klær, skifte på senga, spise lunsj med pappa, jobbe litt, og vips så var det kveld. Noe av det jeg syns er diggest med å være tilbake er at jeg endelig har bloggrutiner igjen. Litt optimistisk med tanke på at dette er mitt første innlegg (haha), men det er noe med rutine-følelsen i kroppen om dere skjønner?

I går følte jeg meg helt jævlig. To uker med øl, vin, carbs og alt for mye mat merkes på kroppen. Både innvendig og på den ekstra bilringen rundt hoften. Derfoooor tenkte jeg som så, at jeg skulle faste i 24 timer i går! Et desperat forsøk for å føle meg bedre. Akkurat nå føler jeg meg som en vandrende porsjon med pasta, tung og creamy. Hehhehe. Det gikk veldig bra i seks timer, men så ble jeg spurt om å bli med ut å spise så da gjorde jeg det i stedet. En ekstra feriedag, haha.

Nå har jeg litt småting på agendaen, før jeg skal sette meg ned å se igjennom de siste bildene fra Hellas. Håper dere ikke er lei av bikini, strand og sol enda?

Nå blir det bra her fremover folkens. Ferien er offisielt over, og jeg har innstilt meg på å komme back to business. To til tre innlegg om dagen, lets goooo!

3 kommentarer
      1. Tusen takk Camilla! 😀 Jeg bruker Joico sin serie for blondt hår, og blåsjampoen fra Fudge i ny og ne! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg