FASHION WEEK NEXT

REKLAME – Affiliatelenker

HATTHER / JAKKE – HM / BUKSEHER / BOOTSHER / KOFFERTHER / BAGHER

Det er denne tiden av året igjen, og det betyyyyyr.. *trommevirvel* FASHION WEEK!  Som jeg har sagt hundre ganger tidligere, så reiser REGN-gjengen på moteuken i København to ganger i året. Det er seriøst bare gøy. Klesbransjen i Norge er ganske liten, og man kjenner til de fleste. Derfor er det så utrolig moro å samles i København, både på messene og for fest! Jeg må ærlig innrømme at festene definitivt er høydepunktene. Kanskje fordi jeg alltid er fyllesyk når vi går rundt på messene at jeg liker festene bedre, haha. Burde tatt en helomvending denne turen, og fokusert på de i stedet for party. NOT!

Akkurat nå mellomlander jeg i Oslo, og tar meg et glass prosecco i SAS Loungen. It´s five o´clock somewhere, right? Jeg flyr forresten ikke med Norwegian som boardingkortet tilsier. Jeg lånte Ingeborg sitt kun for bilde, siden jeg hadde boardingkortet mitt på mobilen. Haha, alt for bloggen ass.

Vi snakkes fra KØBEN!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg