FASADEN

Image and video hosting by TinyPic

JANNE & JULIA

Strandgaten 66
5004 Bergen
Nettbutikk – http://janneogjulia.no

Hei, og god kveld! ♥ Her ser du fasaden til forhåpentligvis byens aller fineste butikk. I morgen kommer interiøret, og det kribler i magen etter å sette det opp. Bak plakatene er det enn så lenge et tomt lokale, om man ser bort fra internettboksen som ble montert forrige uke. Haha! Nå er det faktisk ikke så alt for lenge til vi åpner, 30. juni er den store dagen! Jeg håper naturligvis alle har lyst til å komme på vår grand opening, da kommer jeg nok til å sprekke av stolthet. Dette prosjektet er definitivt noe av det gøyeste jeg har gjort så langt i livet, og jeg håper det blir så bra som vi spår.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Her ser du også fasadeskiltet som ble hengt opp i går, er det ikke fint?

8 kommentarer
    1. Ååh tror denne butikken kommer til å gå som det suser, gleder meg masse til å se den, og ikke minst å handle i den. Kunne så ønske at jeg fikk deltat på åpningen, men er desverre vekkreist på sommerferie da.
      Lykke til videre frem mot åpningsdagen. Er veldig stolt over hva du har fått til julia. Det er så kjekt å se hva du har oppnåd, særlig siden jeg har fulgt bloggen din fra start omtrent. Stå på <3

      1. Tusen, tusen takk for så fin tilbakemelding Karina – nå ble jeg veldig glad! <3 Det er også utrolig gøy at du har fulgt med fra starten, mye har skjedd siden den gang gitt! Gleder meg til å få deg på besøk i butikken også! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg