FASADEN

IMG_5796-2

· JANNE & JULIA by night ·

Nå som dere har fått et solid bildedryss inne i butikken (dette innlegget), kan jeg like så greit vise fasaden til butikken også! Noen lurer kanskje på grunnen til at jeg ikke har delt mer rundt Janne & Julia tidligere. Vi åpnet jo tross alt 30. juni, og det er noen måneder siden nå. Det er rart med det, men for meg tok det ekstra lang tid før jeg forsto hva som hadde skjedd. Den første perioden var veldig hektisk, det var lange dager og jeg slet skikkelig med å kombinere butikken, bloggen og alt annet i livet mitt. Det var jo en helt ny hverdag for meg, så det var vanskelig å la alle inntrykkene synke inn.
Det er først den siste måneden jeg har tenkt “wow, jeg har en butikk!”. For meg føles det ufattelig stort. Mye større enn jeg noen gang hadde trodd. Selv på åpningsdagen føltes det ikke slik som det gjør akkurat nå. Det er så rart! For meg er det som om vi akkurat har åpnet, og jeg føler all lykken og stoltheten veldig lenge på etterskudd. Haha! Som jeg har skrevet tidligere denne uken er jeg full av motivasjon om dagen. Både når det kommer til butikken og bloggen. De siste arbeidsdagene har vært lange, men jeg har nok aldri kost meg så mye med jobbingen før. Det er så gøy!

IMG_5800-2IMG_5805 kopi-2IMG_5813-2

STRANDGATEN 66

5004 Bergen

Nå skal jeg straks legge fra meg macen for dagen, før jeg skal handle inn til kveldens middag. Det står vennekos, rødvin (kanskje en liten fest?) og digg mat på agendaen – en perfekt fredag i mine øyne! Hva er dine planer for kvelden?
4 kommentarer
    1. Utrolig fin fasade på butikken! får håpe jeg får tatt en tur til Bergen og også selvsagt butikken en dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg