farvel

Nå er stuen full av kofferter, klær og rot, for i dag er det nemlig siste dagen Birte og Glenn er her. I kveld reiser Birte til Bergen, og Glenn hjem til Molde mens jeg sitter igjen i Oslo alene. Eller, alene blir jeg jo ikke, men det kommer til å bli kjemperart å ikke ha de leiligheten min hver gang jeg kommer inn døren. Buhu, jeg vil ikke at de skal reise! Heldigvis har begge to planer om å flytte til Oslo, noe jeg er overlykkelig for. Vi har det så utrolig gøy sammen, og de siste dagene føles ut som en syk russetid. NÅ er det nok fest-tull, og jeg skal fokusere fullt på jobb og trening. Bare dumt jeg har lovt å bli med ut til helgen igjen… Haha!
Zara vet at de skal reise hjem, og er absolutt ikke fornøyd.

Nei, dette er trist altså! Nå skal vi gå en liten tur ned i Bogstadveien for å bytte inn noe på Zara, før de setter seg på flytoget mot Gardermoen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg