FALSK ALARM

ANNONSE – Affiliatelinker til Nelly

JOGGESETTHER / TØFLERHER

En liten falsk alarm forrige uke, var ikke heeeelt klar for å komme “100% tilbake til jobb” enda. Nå derimot, føles det ut som om jeg har slappet av for hele 2020 og kastet bort nok tid på lite fornuftige ting. Det er mandag. Tid for en litt for tidlig alarm, knekkebrød med makrell i tomat og å til å bruke macen til andre ting enn å se på serier. Eller, jeg spiser jo alltid frokost mens jeg ser på noe. Men etter maten er fordøyd er jeg (forhåpentligvis) i full jobb-mode!

Har dere noen ønskeinnlegg for den kommende uken? 😀 Så fort dette innlegget er postet skal jeg skrive ned en blogg-plan slik at det blir litt variasjon her. Føler meg litt lost etter ferien, og vet egentlig ikke helt hva jeg jobber med. Er det klær? Mat? Unødvendig mange bilder av meg selv? Eller var det noe annet? Kom gjerne med ønsker, som sagt ♥

Videre ønsker jeg alle en fantastisk start på uken!

4 kommentarer
    1. Litt mindre «shoppinghauls» fra type Nelly og lignende, men mer hverdag og oppskrifter😊 Kanskje noe om hvordan du holder fokus på hjemmekontor, organiseringstips og sånt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg