FAIL KVELD

megtrifa-2

VAKRE TRIFA ♥

God morgen! Jeg kommer ikke over hvor fail kvelden min i går ble. Planen var jo egentlig å dra på gay club å danse til solen sto opp, men hvem tror dere endte opp med maccern i sengen etter pre-drinksene? Jeg rekker flau opp en hånd.. Alle de andre dro jo videre, mens jeg koste meg med både quarter pounder, en svær pose nuggets og alle dippene du kan tenke deg i mitt eget selskap 😉 Ikke at jeg klager på det i dag, siden formen er på topp! Det er nok verre med Andrea og Bjørn Erik (aka. BØNNA) som enda ligger å sover. Jeg vil jo ut å utforske Stockholm enda mer, så akkurat nå tenkte jeg å sette på høy musikk for å vekke de. Bare for å være litt ekstra irriterende etter at de vekte meg da de kom hjem fra byen i natt.

PC030092-2squaddd-2swuad-2

Ellers var kvelden i går utrolig koselig sammen med fine venner! Jeg merker at jeg egentlig ikke var i skikkelig partyhumør i går uansett, så kanskje like så greit å ta kveld tidlig. Det viktigste for meg denne turen har uten tvil vært å kose meg i selskapet til de jeg reiser med og nyte hvert sekund. Som Bønna skrev på sin blogg (som du finner her) så er det ikke alle som har muligheten til å oppleve alt vi gjør via bloggene våre. At vi er bortskjemte og heldige er det ingen tvil om. Ofte kan man ta det litt for gitt siden det har vært en del av hverdagen min i så mange år, men jeg er virkelig ufattelig heldig som får bruke mine beste år i livet på akkurat det jeg driver med nå. Jeg er så forbanna takknemlig for det. Nå merker jeg at jeg ble litt sentimental, så jeg får skrive et mer utfyllende innlegg om det senere. Ha en fin lørdag så lenge ♥
7 kommentarer
      1. Kjole fra Gina Tricot og choker fra na-kd! 🙂 Det kommer en rabattkode på nakd straks, så følg med!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg