FAEN

LINKENE ER AFFILIATELINKER

Jeg skjønner ikke hva det er, men jeg er så trøtt på morgenen for tiden. Da alarmen ringte i dag tidlig var det like før jeg ropte “faen i helvete!!!”. Det verste er jo at jeg ikke har den på spesielt tidlig en gang! Nå gleder jeg meg bare så sjukt til å reise til Molde neste uke. Planene er å ligge i koma frem til julaften. Neida. Får faktisk alltid mye energi av å være hjemme under høytider osv. Alle vennene er samlet, det er mye kos som skjer og livet er generelt bra!

I dag jobber jeg på REGN, og det er seriøst så gøy å stå på gulvet nå før jul. Å kunne hjelpe kunder med julegaver, antrekk til helligdagene osv er så moro. Hele stemningen er liksom enda bedre enn vanlig. Kom gjerne innom å si hei! ♥

SKJORTE – MOSS HER / BUKSE – DR.DENIM HER / BOOTS  – NLY HER

Dagens antrekk! Elsker denne skjorten. Det er faktisk samme som jeg brukte som kjole på åpningsfesten.

4 kommentarer
    1. Digger den skjorten, den var såå fin som kjole da du hadde den på åpningsfesten! Tenker å bestille, men hvilken størrelse har du? 🙂

    2. Hei Julia! Du er så fin på alle bilder og ser alltid bra ut! Lurer på hvordan du får den blondfargen du har nå, er det striping? bleking? hva striper du med evt?
      Håper du får en fin jul og klarer å slappe av litt også etter all jobb! 🙂

      1. Tusen takk Thea, det setter jeg pris på å høre! <3 Jeg går til Karoline på Digg Hair fast, hun er seriøst helt RÅ på blondt hår. Skal skrive et innlegg om det i morgen.

        Håper du også får en fantastisk julefeiring, og finner roen. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg