FÅ -20% PÅ HELE NELLY

Hei og god fredagskveld! Formen er litt bedre, og jeg føler meg endelig som meg selv igjen. Her er det straks duket for fajitas sammen med venna, før vi skal spise godteri til den store gullmedalje og se film. Noen anbefalinger? 😀

Jeg fikk nettopp vite at Nelly utsetter salget sitt med ÈN dag, så du kan fremdeles få -20% avslag på hele nettbutikken! Nå er det jo snart julebordssesong, og de har latterlig mange fine kjoler inne. Av erfaring går de beste ganske kjapt. Under finner du mine favoritter + koden!

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

 

FÅ -20% AVSLAG PÅ HELE NELLY HER ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg