FÅ -15% EKSTRA PÅ NELLYSALGET

Hellu ♥ Jeg har endelig kommet meg inn i leiligheten etter en litt for lang mandag. Opp tidlig, reising, jobb og møte. GUD nå skal det bli deilig å lage seg litt middag og synke godt ned i sofaen. Jeg har også fått tilbake Zara, og det var så deilig å se henne igjen! Hun har nemlig vært hos en venninne mens jeg var i Oslo. Men, nok om det. Jeg har fått tak i en kode til dere som gir -15% EKSTRA avslag på deler av Nellysalget.

BRUK KODEN “VOV15” I KASSEN, OG DET GJELDER KUN UTVALGET DU FINNER HER ♥

1. – 63% HER 2. -50% HER / 3. -50% HER / 4. HER

1. -50% HER / 2. -71% HER / 3. -40% HER / 4. -40% HER

1. 65% HER / 2. -75% HER / 3. -50% HER / 4. -50% HER

1. -75% HER / 2. -65% HER / 3. -40% HER / 4. -40% HER

Over har du noen av mine favoritter som du kan få -15% ekstra på. Wihuuu! Blir nok litt nettshopping på meg også før jeg legger bort macen for kvelden. Happy shopping 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg