EXTENSIONSANBEFALING

Hola hola! Tenkte det var på tide med et aldri så lite extensions-innlegg igjen, siden det er mange som spør etter det. Jeg har siden mai brukt tape-extensions, og er superfornøyd med det. Siden jeg strengt tatt er veteran innen extensionsverdenen så vet jeg hva som er bra på markedet og ikke. Jeg er kjempelei av clip-on extensions, siden jeg syns det er så stress siden jeg bruker det hver dag. Iallefall når jeg er i syden, og ønsker å ha langt hår på stranden også. Så noen lurte på om håret var greit å ha på stranden, og det syns jeg absolutt! 😀 Bare husk å vær flink å gre det skikkelig når du dusjer etterpå, slik at det ikke blir floker 🙂 Normalt vis pleier jeg alltid å rette det, siden jeg har bølger i håret selv. Men på bildene under har jeg ikke gjort noe med det etter jeg kom ut av dusjen, og det blir faktisk kjempefint det også! Iallefall på sommeren, når det er fint med litt saltvannshår 🙂 Jeg har extensions fra High Class Hair, og nettsiden finner dere HER. Direktelink til tape-extensione finner dere HER (som jeg anbefaler på det varmeste). De selger clips også, om dere syns det er bedre. De finner dere HER. Jeg har den lyseste fargen på håret, siden jeg syns det er finest på sommeren. Kommer nok til å bruke en blanding av den lyseste og den nest lyseste til høsten, da det er finere med litt spill i håret! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg