ET SUPERT VENNETILBUD!

Hei verdens fineste lesere! Tusen takk for alle snille ord dere legger igjen både her og på snapchat om dagen. Jeg blir helt satt ut! Det er travle dager i Oslo, men jeg prøver så godt jeg kan å oppdatere som normalt ♥

Jeg titter egentlig bare kjapt innom for å dele en skikkelig bra kampanje med dere! Som mange vet går jeg jo til Beauty London for å gjøre typ alt innen skjønnhetsbehandlinger. Vipper, bryn, voksing – og i det siste har jeg startet med Green Peel. OMG, det er så bra! Jeg skal skrive et fullt innlegg om Green Peel snart, for det er faktisk den beste behandlingen jeg noen gang har testet..

Uansett! Nå har Beauty London en kampanje på gang, der du og en venn kan få -20% avslag på valgfri behandling. Wohoo! Det du må gjøre er å verve en venn, og det er så enkelt at du bare ber vennen din oppgi navnet ditt i kassen ved sitt første besøk. Så får både du som verver, og vennen din -20% på valgfri behandling! Du kan også verve flere venner ♥

Beauty London er forresten best på vipper i hele Bergen. Om noen lurte. Hihi. Du kan booke time HER, eller i appen deres. Bare søk opp “Beauty London” på App Store 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg