ET SLAG I TRYNET

God morgen! Det er mandag og alarmen var satt til seks. Jeg har et elsk/hat forhold til å starte uken så tidlig. Elsk fordi da kommer jeg meg opp og får startet dagen skikkelig, hat fordi jeg både ser ut og føler meg som som en av statistene til the walking dead. Men hva er det ikke en dusj kan fikse, er det ikke det man sier? Så fort jeg har kastet i meg yoghurten min skal jeg trylle fram fjeset jeg liker å vise til verden. Ønsker alle en super start på uken! ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERATee – HM / Bukse – Zara / Sko – Birkenstock / Klokke – Marc Jacobs

 

 

1 kommentar
    1. Jeg troede først at det var en af vores tee’s fra ELSK ( http://www.elsk.com ) du havde på 🙂 da jeg var ved at tjekke synliged af “ELSK TEE” søgeord på google, så dukkede din blog op 🙂 Go´dag til dig! mvh. Lukas

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg