ET SERIETIPS TIL DEG SOM HAR SETT ALT!

.. Eller bare vil se en god serie 🙂

Jeg er av den typen som har sett det meste av serier. Av de som er verdt å se, iallfall. Jeg får derfor et stort problem når jeg først blir ferdig med én, for hva skal jeg starte på da? For meg er det utrolig viktig å alltid ha en serie å se på. Det hjelper meg å koble av før jeg skal sove, eller når jeg skal kose meg litt ekstra på søndager. For meg betyr jo søndager to ting: nettshopping og seriemaraton! ÅH, det er jo det beste som finnes ♥ Som dere kanskje husker var jeg superhekta på The Walking Dead for rundt ett år siden. Det er en av de beste seriene jeg noen gang har sett, men nå har jeg jo sett alt som har kommet ut og har derfor lenge søkt etter en lignende serie. Man kan si hva man vil om zombier og alt det der. Personlig syns jeg det var utrolig “teit” og tvilte veldig før jeg startet å se The Walking Dead, men så feil kan man ta. For en serie!

Men, nok babling og over til poenget. Jeg har funnet min neste avhengighet. Nemlig “Fear The Walking Dead” (se trailer over). Serien er en spin off fra The Walking Dead, og det er et superspennende drama som utforsker utbruddet av den udøde apokalypsen gjennom linsen til en splittet familie. En tvunget evolusjon der man følger karakterene som lever under regelen “survival of the fittest”. Hvordan reagerer de på at verden blir snudd på hodet, og alt de kjenner til plutselig ikke er der lengre? Jeg har bare sett to episoder av serien, men så fort jeg har postet dette innlegget kommer jeg nok til å se resten av episodene før jeg legger meg. Haha! Som sagt, avhengig.. Du finner serien her ♥

Fear The Walking Dead ser jeg på HBO Nordic, som er en streamingtjeneste med stort utvalg. Her kan du se bl.annet serier som True Blood, Game of Thrones, Sex and the City, The Walking Dead og mye mer! De har også fulle sesonger som gjør at du kan ha seriemaraton slik som meg, hihi.


KONKURRANSE!

Har du lyst til å vinne boken Post Apokalypse? Dette er boken du burde ha i hylla! Post Apokalypse er en overlevelsesguide når uhellet først er ute. Man vet jo aldri når verden plutselig blir snudd på hodet, og da kan det være greit å ha noen gode tips i bakhodet for å overleve. Nå tror jeg ikke at vi får et zombieutbrudd med det første, men med all galskapen som skjer rundt omkring for tiden vet man jo aldri hva som kan skjer. Overleve vil man jo helst gjøre uansett. Du vinner også en gratis prøveperiode hos HBO Nordic!

Jeg har også noen “trøstepremier” til de som ikke vinner Post Apokalypse-boken + gratis prøveperiode hos HBO Nordic. 2. og 3. plass får heldigvis også prøveperiode gratis! Da kan man jo se noen av Fear The Walking Dead, for eksempel. Kanskje man lærer seg noen overlevelsesteknikker der også? Hvis ikke så er det iallfall en sabla god serie ♥

Legg igjen en kommentar med mailen din om du ønsker å vinne!

11 kommentarer

Siste innlegg