ET PLANTEBASERT KOSTHOLD?

REKLAME – AFFILIATELINKER

FRAKKHER / GENSER – ELLESSE HER / BUKSE – NLY HER / SKO – TIGER OF SWEDEN

Den følelsen når du tror det er fredag, så er det bare tirsdag.. Det er den type uke! Samtidig føles det ikke kjipt på en måte. Selv om jeg er drittrøtt og sliten, så er jeg skikkelig happy i dag. Har fått mange gode nyheter helt siden jeg sto opp. Ingen spesielt store nyheter, men små ting som at jeg får middagsbesøk i kveld for eksempel. Skal lage vegansk taco! Kan komme med oppskrift og ingredienser vi bruker senere om det er ønskelig? Prøver å gå over til et litt mer plantebasert kosthold. Men, vil likevel ikke sette meg i en bås som verken det ene eller det andre. Føler det er så typisk oss mennesker. Man MÅ liksom definere alt. Så om jeg ikke er helt veganer, så kan jeg likevel spise vegansk flere dager i uka. Litt er bedre enn ingenting, og det må flere forstå.

Nå skal jeg straks ta bilder av den siste nettbutikk-pakken jeg fikk for noen dager siden. SÅÅ mye fint 😀 Etter det skal jeg på posten å sende avgårde klærne fra gårsdagens snapsalg – deretter handle inn til en deilig vegansk aften! Og ja, så må jeg ta sol.

3 kommentarer
    1. Hei
      Spennende med oppskrift på vegansk taco
      Hvor tar du sol i Bergen? Vanskelig finne bra steder for alt her når en er vant bo i Oslo
      Ha en super dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg