ET NYTT KAPITTEL

Når en dør lukkes, åpnes en annen – er det ikke det man sier? De siste dagene har jeg tatt flere beslutninger rundt mitt eget liv enn jeg noen gang har gjort. Akkurat nå må jeg være egoistisk og tenke på meg selv, og hva som føles rett for min egen del. De siste dagene har forandret meg, noe jeg også trengte. Det siste halvåret har jeg hatt det grusomt, jeg har hatt det utrolig bra og jeg har hatt det sånn midt på treet. Valg jeg har tatt har ofte vært desperate for å få meg selv til å føle meg bedre i øyeblikket, noe som ikke alltid er positivt på sikt. Da jeg våknet i dag tidlig var jeg skikkelig nedfor av flere grunner. Men så kom jeg over en film på facebook av alle ting, som forklarte “low of attraction”. Uten at jeg skal gå i dybden på hva den handlet om fikk den til å føle meg bedre. Fikk meg til å forstå at jeg har et valg og den fikk meg til å føle meg sterk. Dere forstår nok ikke hvorfor jeg skriver alt dette, og jeg beklager at alt blir sagt i koder. Jeg følte bare jeg måtte få det ut, og si at jeg kommer til å ta en dag eller to fri for å samle tankene mine litt. Man bestemmer ikke alltid hva som skjer i livet sitt, men man bestemmer selv hvordan man takler det. Jeg håper og tror dette er det beste valget for meg.

9 kommentarer
    1. Tror det da er riktig avgjørelser hvis det føles riktig ovenfor deg selv..<3 Ikke slit deg ut, vær egoistisk og gjør det som må gjøres for å finne din egen lykke. Man er ens egen lykkes, smed.

    2. Kan du ikke heller la vær å blogge hvis du ikke kan si hva det er?
      Mange bloggere som holder på slik og det er ikke greit ovenfor leserne . Håper det går bedre med deg:)

    3. Så rart at det alltid er de som har opplevd minst motgang, og helt vanlige oppturer /nedturer alle mennesker gjennomgår som skal gi andre leksjoner i hvordan å stå i det vonde. Det blir litt ironisk.

      1. Nå vet du jo egentlig veldig lite om livet mitt også, da. Husk at en veldig liten del av det blir dokumentert på bloggen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg