ET NYTT KAPITTEL

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

JAKKE – LIGNENDE HER / GENSERHER / BUKSEHER / SKOHER

Hei og god mandag ♥ Dette er en veldig spesiell ukestart for meg. Det har skjedd noe på privaten som gjør at jeg ikke føler meg helt 100% i dag, og for å være helt ærlig er jeg ganske lei meg. Kunne virkelig ønske ting var annerledes. Syns det er dumt å snakke sånn i koder og håper på forståelse hvorfor jeg er litt privat akkurat i dag. Kommer nok til å bruke dagen for meg selv, reflektere å tenke på hvordan veien blir videre. Ville bare titte innom for å ønske dere en fin mandag, så snakkes vi senere.

 

4 kommentarer
    1. Hej Julia
      Det som är privat har man all rätt att hålla just privat. Livet kan ibland ta vägar man inte önskar, men ger man det tid brukar vägen alltid bli rak till slut.
      Kram/Klem Anders

    2. Hei. Hvordan studerer du via høg skolen i molde når du bor i Oslo? Hvordan gjør du det med forelesninger og eksamen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg