ET MUST OM DU VIL HA LANGT OG TYKT HÅR

Hei dere, og god søndag ♥ I februar skrev jeg at jeg hadde startet å bruke HAIRCARE for å redde håret mitt. Som dere kanskje husker hadde jeg utrolig slitt hår for ett års tid siden, og det har mildt sagt vært et helvete å bygge det opp igjen. Tuppene mine slet av fortere enn håret vokste ut, så det ble en evig runddans som aldri kom noen vei. Rett før nyttår ble jeg tilbudt å starte på HAIRCARE, et produkt jeg kjente utrolig godt til etter å ha lest om det på andre blogger. Det ble lovt at håret skulle vokse fortere, bli mer glansfullt og tykkere. Kom dette til å funke på meg?

Nå har jeg brukt HAIRCARE i over ett halvt år, og grunnen til at jeg bruker det fremdeles er fordi jeg har fått blod på tann – om man kan si det slik. Jeg ser tydelig forskjell på hårveksten min, og siden jeg farger håret blondere ser jeg også tydeligere når etterveksten kommer frem, som er mye raskere enn tidligere! Jeg ble rett og slett skikkelig gira og motivert (så langt man kan bli motivert med hårvekst..), og kommer nok aldri til å slutte på kosttilskuddet. Det er ingen hemmelighet at håret mitt får gjennomgå, både med bleking, føning, varmeprodukter og at jeg går med det mye i strikk.

HAIRCARE inneholder bl.annet ølgjør og biotin, som er utrolig bra for hårvekst og som har blitt anbefalt for å hjelpe mot dette i flere år. I tillegg inneholder kosttilskuddet flere andre ingredienser som hjelper deg å få tykt og fint hår. Er det forresten noen av dere som har testet ut HAIRCARE etter at jeg skrev om det sist? Jeg er spent på å høre om deres resultater 😀 HAIRCARE er enkelt og greit et kosttilskudd som får det beste ut av ditt eget hår. Selv om jeg alltid har hatt langt og tykt hår, er det ikke en selvfølge at det er like friskt til enhver tid. Som jeg skrev over hadde jeg jo en skikkelig problematisk periode for et drøyt år siden. Dere kan jo se forskjellen, førbildet er tatt i august 2016:

Her ser man tydelig stor forskjell, og jeg merket ikke merkverdige resultatet før jeg startet på HAIRCARE! Jeg kommer aldri til å slutte på dette kosttilskuddet, rett og slett fordi jeg ser så utrolig stor forandring. Man får selvfølgelig ikke 10cm lengre hår innen en uke, men jeg så store forandringer allerede første måneden. Jeg har aldri klagd eller misfornøyd med håret mitt siden januar (om man ser bort fra at etterveksten kommer fortere 😉 ), og jeg anbefaler det virkelig på det sterkeste. Både om du sliter med tynt hår som nekter å vokse, eller om du allerede har fint hår for å forebygge. Dette er et produkt for alle! 🙂

Nå har jeg fikset et SUPERT tilbud til dere! 

Om du ønsker å teste ut HAIRCARE, får du nå -50% avslag på din bestilling 😀 Du må bestille igjennom denne linken her ♥

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg og bruker Haircare og er kjempefornøyd. Mister mindre hår og har i tillegg fått mye sterkere og bedre neglevekst 🙂 Du har fått nydelig hår ser jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg