ET LIV UTEN ALKOHOL?

Jeg tror jeg bare må slutte å skrive at jeg ikke skal ut en lørdagskveld på bloggen. For hver gang jeg gjør det, drar jeg nemlig på byen. Nå har jeg tenkt å ta en lengre periode uten alkohol. Ikke fordi jeg har blåmandag og finner på drastiske endringer i hodet mitt for å føle meg bedre. Men fordi jeg tror kroppen har skikkelig godt av det! Jeg er ubrukelig dagen derpå, og jeg har ikke tid til å ikke fokusere og prestere 100% hver eneste dag om jeg skal nå målene mine. Enkelt og greit!

Ikke vet jeg hvor lenge jeg skal holde meg unna alkohol. Om det bare er et par uker, eller flere måneder. Det tar jeg helt på magefølelsen. Akkurat nå er jeg så utrolig sliten om dagen, både etter mye jobb, reising, festing og andre ting. Jeg vil bare føle meg fresh igjen, haha! Å holde seg unna alkohol er ett steg i riktig regning, både for kostholdet (herregud som jeg spiser dagen derpå) og for å komme i gang med treningen igjen.

Som sagt er ikke dette et “nå er jeg avholds!!” innlegg. Jeg elsker øl og god vin! Dette er bare for å føle meg litt bedre med meg selv, og ikke lite dvask og ufresh som jeg gjør nå. Følg med senere forresten, da kommer ukens oppskrift!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg