ET LIV I SUS OG DUS

I går, søndags morgen våknet jeg på sofaen til June kledd i nattens antrekk, sminke og donut på hodet. Jeg hadde slagg ut av munnvikene og følte meg like stiv som ansiktet til Dolly Parton. AU. Det eneste jeg kunne tenke på var at NÅ hadde det vært digg med en god seng, men neida. Duty calls! Jobben min er jo å være fin på håret til enhver tid, noe jeg ikke klarer på egen hånd. Dro derfor til Silje på Hendrix for å farge det mørkere i bunnen, pluss heise opp extensione mine. 
Woila, så fint det ble! Jeg var jo egentlig så sykt fyllesyk da jeg satt der, så heldigvis er Silje av slaget den kule typen, så det var ikke noe stress. Jeg kunne henge over bordet forran meg mens jeg slafset i meg litt Bislett Kebab, og hun gjorde meg fin på håret. Vil forresten anbefale ALLE å styre unna Bislett Kebab. Tenk at det liksom skal være den beste kebabsjappa i Oslo? Fysj og fy! Jeg er ikke særlig glad i kebab i utgangspunktet, men etter å ha smakt kyllingkebaben deres fikk jeg mest lyst til å spise gjørme i stedet. BLÆH! Så, det var søndagen min! Nå er det mandag, og formen er på topp altså. Spesielt siden det snør, og snø er koselig. Ble en kjapp luftetur tidligere i dag, men skal jeg være helt ærlig vil jeg heller være inne å gjøre fra meg litt på to-do listen min før jeg reiser til Bergen på onsdag. Jeg har enten blitt syk, eller bare voksen. For jeg storkoser meg mens jeg vasker, rydder og pakker julekofferten. Det eneste som trekker fra i husmorspoengene er at jeg HATER å lage mat, det tar så lang tid – dessuten så suger jeg til det. Elsker å få servert mat da, og spiser mer enn gjerne. Det er derfor jeg har lagt på meg, hehe.
Apropos mat. Mmm, frokosten min <3 <3 TIl informasjon spiste jeg verken klementinen eller yoghurten. Jeg syns det bare bildet ble så stusselig med kun to polarbrød på. Dum som jeg er åpnet jeg yoghurten også, så jeg kunne ikke sette den tilbake i kjøleskapet igjen. Dritt. Vedder forresten på at alle bloggerne som legger ut bilde av maten sin, legger til litt ekstra stæsj kun for at det skal se fint ut. Så, der har dere min dag. Like spennende som alltid gitt, enda godt det snart er FEEEEERIEEEEEE og ting begynner å skje igjen! Og til dere som lurer på hva “ferie” betyr for meg, siden jeg egentlig har ferie hele året, er at jeg ha ferie så lenge jeg sover et annet sted enn min egen leilighet. Fra lørdag til søndag var jeg for eksempel på ferie hos June på Grünerløkka.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg