Et lite hei fra huset med de syke i

God kveld dere! Formen er mye bedre etter en dag med kun avslapning. Den eneste aktiviteten jeg har gjort utenfor døren er å gå på butikken for å handle inn litt mat, noe vi selvfølgelig måtte ha. I dag sa kroppen rett og slett stopp, etter noen utrolig travle måneder. Med både sår hals, hovne mandler og et hode som dunker ti ganger i sekundet  var det ikke annet å gjøre enn å være sofagris for en dag. Utrolig deilig, og jeg har sikkert lagt på meg ti kilo i løpet av dagen. Herlighet som jeg har spist! Nå er jeg egentlig stappmett, men klarer liksom ikke helt legge fra meg tanken på en deilig brødskive. Haha! Til middag spiste jeg og Glenn Tika Masala, noe jeg har blitt mer og mer glad i de siste årene. Før haaatet jeg indisk mat, jeg kunne rett og slett ikke fordra det. Nå var det faktisk riktig så godt, og absolutt noe jeg kommer til å spise mer av framover!
Glenn og lille Zara <3 Bildene er stjelt fra bloggen til Glenn, siden jeg ikke har vært den flinkeste på kamerabruken i dag.  Nå blir det enda mer sofakos før jeg hopper til sengs. I morgen er en ny og forhåpentligvis FRISK dag, noe det burde bli siden jeg har mye på agendaen. Ha en fin kveld så lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg