ET KYSS FARVEL?

Når det eneste man burde gjøre er å sitte på skolen med brunkremnesa trykt ned i pensum, men bestemmer seg for å gjøre alt annet i stedet blir man litt oppgitt over seg selv. I dag har jeg vært på trening, vasket hele leiligheten, hatt modern family maraton og får straks besøk av venninner for rødvin og matlaging. Boka i Business Communication in English ligger like langt ned i skuffen som for et par uker siden, og om den ikke får sett dagens lys innen de neste to dagene kan jeg kysse A´en jeg har planlagt å få på eksamen farvel. Men jeg tar ingen sorger på forskudd, man kan alltids starte på  mandag 😉

IMG_9231-2IMG_9190-2IMG_9199-3IMG_9214-2IMG_9228-2IMG_9275-2

9 kommentarer
    1. Av en eller annen grunn så skjer det med meg hver eneste eksamensperiode, og jeg lærer tydeligvis ikke.. Har funnet en god metode til å huske pensum på som fungerer godt for meg i siste liten, og som har gitt meg toppkarakter til tross for alt annet jeg prioriterte: rett og slett TEGN pensumet og ha små stikkord ved siden om nødvendig! For noen er det enklere å huske bilder, enn å lese om igjen og om igjen 🙂 Lykke til!

      1. Tusen takk for tips! Skal absolutt ta det med meg videre når lesningen slår inn for fullt 😀

    2. Hei:) Hvor er buksa fra? Er på jakt etter ny bukse og sliter med å finne en som er både god stretch i, holder passformen lenge og er fin! Har du noen tips? Den du har på her, så veldig fin ut:)

    3. Hei:) Er på jakt etter ny bukse og sliter med å finne en som er både god stretch i, holder passformen lenge og er fin! Har du noen tips? Den du har på her, så veldig fin ut, hvor er den fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg