ET KAFFEMENNESKE

God morgen! Jeg sitter ved kjøkkenbordet å super på en litt for varm kaffe. To minutter til, så er den perfekt. Jeg har blitt et kaffemenneske, dessverre. Hver morgen etter frokost går jeg bort til kaffemaskinen, fjerner kapselen fra dagen før og reloader den med dagens dose. Heldigvis har jeg ikke blitt like ille som mamma enda, som seriøst tar seg en kopp kaffe sekundet før hun legger seg. Èn kopp om morgenen holder for meg, enn så lenge.

Nå fikk jeg forresten akkurat en melding fra DHL om at det lå en pakke i postkassen min, wææ! Jeg elsker å få pakker! Så, som dere kanskje skjønner står jeg allerede i gangen med jakken på mens jeg skriver siste rest her. Vi snakkes senere ♥

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Bomber – ADPT / Genser – M.A.M.B / BukseHER / SkoHER / Sunnies – Céline (annonselenker)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg