ET INNLEGG UTEN MENING

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette innlegget var mye vanskeligere å starte enn jeg trodde. Har liksom ingenting spesielt å komme med, vil egentlig bare skravle om alt og ingenting. Når jeg har det vanskelig liker jeg egentlig ikke å prate med noen om det, og vil helst løse det selv. Derfor er det veldig deilig med blogg, der jeg bare kan skrive alt jeg tenker uten å få respons på sekundet. Selvom jeg setter utrolig stor pris på alle kommentarene deres. Herlighet så mange smarte, snille, gode og fantastiske mennesker dere er! Dere skal vite at hver og én kommentar løfter humøret mitt litt etter litt. Kom gjerne med tips til innlegg, så skriver jeg et skikkelig innlegg i kveld. Det kan være alt fra tanker, mine meninger, et tema osv. Jeg elsker jo å skrive, men av og til trenger man litt drahjelp fra de rundt. Klem!

14 kommentarer
    1. Du er utrolig vakker:) har et lite ønske om et innlegg.. Haha, kunne du kanskje skrevet litt om selvbruninger nå som det nærmer seg sommer? Hvilke du har å anbefale, og hvilke som er et absolutt nono. Driver og leter på nettet etter bedømminger for hva som er verdt å bruke penger på og ikke, men blir ikke noe spesielt klokere av det 🙁

    2. Hei vakre deg! Håper alt går bra med deg, og at denne uken byr på mange smil og glede for deg, for det fortjener du absolutt! 🙂 Jeg kunne kanskje tenkt å lese et sminkeinnlegg. Du har vel fått tilsendt en del sminke gjennom årene og prøvd mye forskjellig, så kanskje du kan dele noen tips om hvilke favoritter du har? Du er faktisk den eneste bloggeren som for meg har troverdighet! Du virker så genuin, ærlig og åpen 🙂

    3. kan du være så snill å fikse bloggen din, det er sykt irriterende når du ikke kan lese hele innlegget på bloglovin slik du kunne tidligere.

    4. Hei. Hvilken tv serie la du ut bilde av på snapchat? 🙂 vi har veldig lik smak på tv serier, og trenger en ny serie å se på!

    5. har utrolig lyst til å se leiligheten din og interiøret osv! vet nesten ikke om du har vist den før? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg