ET INNLEGG OM ALT OG INGENTING

I dag er en sånn dag jeg føler har vært ekstremt effektiv og har fått gjort mye. Men, når jeg tenker meg om har jeg kun fylt på vipper og tatt microblading. Det tok jo sin tid, og når jeg først kom hjem var alt jeg tenkte på taco og den siste sesongen av vampire diaries. Jeg visste ikke at det var en sesong åtte før nå?!?! Har ikke sett på VD på flere år, så det var et skikkelig throwback til gamledager å trykke på play s08e01.

Jeg er i veldig godt humør om dagen og det føles deilig. Føler endelig hverdagen faller på plass (igjen) i Bergen. Jeg som egentlig hadde lagt det kapittelet bak meg. Men, sånn er jo livet – man vet aldri hva fremtiden bringer. Plutselig er jeg like mye i Bergen som jeg er i Oslo, og da er det klart jeg må ha en slags hverdag her også som ikke sirkulerer rundt kjæresten min og alle hans gjøremål i løpet av en dag. Jeg er all for en samkjørt og felles hverdag, men jeg tror nøkkelen til ethvert godt forhold er at man fremdeles er sin egne personer med iallfall noe som kun er sitt. Det fine er jo at man kan dele opplevelsene med noen andre selvom man ikke alltid er fysisk tilstede sammen.

VM i slapp sokk går til meg. Har også på meg verdens diggeste joggedress! Hoodie her og bukse her. Pluss mine giga fluffytøffler her.

Nå sitter egentlig bare å har en liten shoppingpause. Som den nellyhora jeg er klikkes det hjem en stor bestilling om noen få strakser. Trenger både en ny og skikkelig vinterjakke, så vurderer jeg å skaffe meg et par uggs. Har ikke hatt uggs på flere år, men det er jo så deilig på vinteren om man bare skal en kjapp tur ut. Med en kjapp tur ut mener jeg fra leiligheten og over på Coopen på St.Hanshaugen for å kjøpe en boks snus og energidrikk. Når jeg er i Oslo er det mitt eneste morgenrituale. De som jobber der må tro jeg ikke har noen jobb og bare driver dank om dagene. Noe som forsåvidt er halvveis sant. Nok babling fra meg, om jeg klarer å bestemme meg for kveldens nettshopping så viser jeg handlekurven senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg