ET HOT TACOTIPS

REKLAME – LINKENE ER AFFILIATE

Koooser meg i min nye joggis ♥ (Genser her, bukser her)

Åh, for en deilig, men slapp fredag. Akkurat nå ligger jeg og Andrea i hver vår ende av sofaen å ser på Vanderpump Rules. Begge to er ganske slitne, så en rolig kveld med litt reality på skjermen er akkurat hva jeg trengte. I morgen skal vi ha vors her og ut på byyyyen, så det gjelder å være uthvilt 😉

Vi har spist taco med kidneybønner i stedet for kjøtt! Syns det er minst like godt (om ikke bedre). Jeg bare varmer opp bønnene i en stekepanne sammen med normalt tacokrydder. Dere MÅÅ forresten prøve tortilla chips med cheese dip som snacks ved siden av. Det er så sjukt digg, skikkelig munch!

Håper alle koser seg like mye som oss i kveld ♥

2 kommentarer
    1. Du må prøve meatish serien til rema1000, de har «kjøttdeig» av soya, smaker helt likt vanlig kjøtt. Billigere enn både karbonadedeig og kjøttdeig. Laget til mange som ikke smaker forskjell 🙂 Da er det null problem kutte kjøtt! Finnes nuggets også som er kjempegode.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg