ET HISTORISK ØYEBLIKK

IMG_4356-2

23. februar: Den første dagen jeg gikk i farger i 2017.

Jeg må jo kanskje være den kjedeligste bloggeren å se antrekksbilder til, siden jeg alltid går i svart. Av og til kan jeg tøffe meg med hvit eller grå, men det er sjeldent du ser meg i rosa, blå og denim – spesielt på samme dag!

Her er iallfall gårsdagens antrekk, er som sagt helt forelsket i den rosa hoodien og kommer til å bruke den mye fremover. Ellers hadde jeg en helt fantastisk bursdag, og koste meg fra ende til annen. I går dro vi en tur på byen, så jeg merker hodet ikke er helt med i dag. Haha! Kvelden endte på Burger King sammen med Janne, der det ble megamunch før jeg tok en taxi hjem. Solen skinner i Bergen, og jeg håper det fortsetter iallfall til søndag. Helst i flere uker, men det er vel å håpe på litt for mye.

IMG_4182-2

IMG_4343-2IMG_4210-2IMG_4278 kopi-2  IMG_4349-2

JAKKE – HER / GENSER – HER / BUKSE – HER / SUNNIES – HER

I dag skal jeg prøver å være så effektiv som mulig, sånn at jeg kan ta helg så fort som mulig. I kveld skal jeg lage “Julias spesialbiff” (som Glenn liker å kalle den) til oss. Kanskje det kan bli ukens oppskrift? Skikkelig digg helgemat 😀

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg