ET HELT SPESIELT FORHOLD

GOOOOD morgen fra den myke hotellsengen! Åh, det er helt fantastisk å være tilbake i Oslo. Vi har sjekket inn på Smarthotel (sponset opphold) som ligger supersentralt bare et steinkast unna Bogstadveien, Karl Johan, Slottet og ellers alt du vil være i nærheten av i Oslo. Rommet er også superfint!

Ved min side sitter June å taster like hardt på tastaturet for å oppdatere bloggen sin, hihi. Det er så deilig å være sammen med henne. Ingen stress, bare kos. Hun er også en av de som kjenner meg best i hele verden, og jeg oppfører meg helt likt med henne som jeg gjør når jeg er alene. Du vet, promper, piller meg i nesa og går rundt naken. Det er faktisk veldig få (kanskje ingen?) andre jeg har det sånn med, selv om jeg har mange gode venner. Et veldig uanstrengt forhold, som jeg virkelig nyter hvert eneste sekund av ♥

Da vi kom i går ble møtt av frisk frukt og min favoritt-hvitvin! For en service! Jeg kom jo ganske sent i går kveld, så det var deilig å få litt cathup-time med June over et par glass vin før vi hoppet til sengs. Eller nå lyver jeg. Egentlig tenkte vi å dra på byen, så jeg slengte litt ekstra sminke på det slitne reisetrynet mitt, dro på meg skinnjakka og skulle ut på en snurr. For første gang opplevde jeg å ikke komme inn på byen fordi jeg var for ung?!?!?!?!? Jeg hadde forstått om det var fordi jeg var for full, men jeg hadde såvidt drukket to glass vin. Hmm. Kanskje jeg er for stygg 😉 Neidaaaa. Vi orket ikke å lete videre etter et nytt utested, så vi dro på Max å munchet kaloriene i stedet. Cheddar is my God!

Nok om det! I dag er det musikkens dag i Oslo, og mange festlige planer på agendaen. Først skal vi ut for å gjøre litt ærender. Typ ta sol, dra på polet, kjøpe inn litt accesories oooosv. Deretter skal vi møte noen venner for vin, og eeegentlig bare ta dagen som den kommer. Ha en fin dag så lenge! ♥

4 kommentarer
      1. Et sted på youngstorget, haha! Har aldri opplevd å ikke komme inn et sted før uansett aldersgrense, menmennn 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg