ET FRISKT PUST I LEILIGHETEN

ANNONSE – Affiliatelinker Royal Design

Hei og god søndagskveld! ♥ Har helgen vært fin? Min har vært supersosial, både med matfestival, event, middager og en liten tur ut i går. I dag har jeg gjestet Søndagspreken podcast om min ville fortid som singel, og jeg tror kanskje noen blir overrasket over hvordan jeg har vært. Haha. I episoden bjuder jeg virkelig på.

Ellers ble det installert en ny vegghylle i leiligheten før helgen. HVOR fin er ikke den??? Mangler bare litt interiørgreier for å fylle den, så da passet det perfekt at Royal Design har salg akkurat nå!

 

 

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER
5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER
9. HER / 10. HER / 11. HER / 12. HER

🌟 FÅ OPPTIL -50% PÅ ROYALDESIGN HER 🌟

Nå er det salg hos Royal Design, på merker som Georg Jensen, Missoni, Voluspa, Jonathan Adler ++++. De har SÅ mye fint interiør 😀 Ellers skal jeg bruke resten av søndagen min til å baaare slappe av. Tenkte å se den nye serien What if på netflix. Noen som har sett den, og er den verdt det? Neste uke blir en travel en, samt at kjæresten min kommer fra onsdag til søndag. Endelig litt kvalitetstid sammen i Oslo, og ikke bare i Bergen 😉

Håper alle nyter søndagen like mye som meg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg