ET A-MENNESKES KAMP

Dere skulle sett trynet mitt da jeg sjekket mobilen i dag tidlig, og klokken bare var syv. Jeg var lys våken, og fly forbanna. I dag hadde jeg planlagt å sove skikkelig ut, etter en drøy uke med femtimers-søvn og mye på agendaen. Alarmen skulle stå urørt, og jeg skulle sove til minst klokken elleve. Siden jeg skal på Palmesus i helgen og det mest sannsynlig blir lite søvn der også, måtte jeg virkelig få inn noen ekstra timer i dag. Etter en halvtime med surmuling klarte jeg heldigvis å innta drømmeland nok en gang. Jeg sov til halv elleve, og da sa det stopp. Jeg kan ikke klage på det! Som et stort A-menneske er det prestasjon i seg selv.

I dag står det klesvask, trening og pakking på agendaen. Skal prøve å få en så lite hektisk dag som mulig, merker det frister litt å titte på serier mellom slagene også. Bare dumt det er så fint vær ute, og det rykker i solefoten..

IMG_0047-2IMG_0053-2

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg