ER ZARA DEPRIMERT?

God morgen! Jeg sitter å spiser opp siste halvdel av frokosten min, mens Zara enda ligger å snorker under dyna. Greit nok at mange mennesker sliter med vinterdepresjon altså, jeg kjente såvidt på den i fjor selv. Men jeg trodde det var begrenset til oss tobente, og at våre pelsvenner ikke kjente på det. Tydeligvis er Zara på vei inn i dvale. Ellers hopper hun opp og er klar for en ny dag så fort alarmen min ringer, mens nå løfter hun såvidt hodet opp om jeg spør om hun er sulten. Sånn, nå har du nok lest alt om meg og mine dyreproblemer. En tung måte å starte uken på, kanskje?

OLYMPUS DIGITAL CAMERAGenseren min finner du her!  (annonselenke)

Her er noen bilder vi knipset i går, skikkelig deilig å være ute for tiden syns jeg. Luften er så crisp og ren, av mangel bedre måter å forklare den på. Føler jeg blir sunn bare av å stikke hodet ut av døren, og siden jeg har sunnhetsuke er det jo bare å elske!

PA114751-2

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

3 kommentarer
    1. Tror det godt kan hende at hunder også blir deprimerte. Husker et år etter en lang vinter, det begynte endelig å gå mot vår. Hunden min hadde virket så trist, slapp og lat, haha. Så gikk vi tur en dag, og jeg lot henne få bade litt, og hun kviknet så til, virket så utrolig lykkelig og alt var bare bra. Så man skal ikke se bort fra at hunder også kan få vinterdepresjon 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg