ER RUMPA MI FIN NÅ?

(Inneholder annonselenker)

I går kveld ringte jeg Ingvild med et litt rart spørsmål, syns iallfall jeg. Tro det eller ei, men jeg er ganske sky for å spørre vennene mine om å ta bilder av meg. De gjør det jo om jeg spør, men jeg får alltid dårlig samvittighet om bildene blir dårlig å jeg må si at de må ta fler. Derfor bruker jeg som regel bare å la være å si “åå kjempefine :):):)!”. Men slik kan det ikke være! Så, i går kveld ringte jeg Ingvild for å spørre om hun ville være fotografen min et par ganger i uken. Det ble hun faktisk veldig glad for, og svarte JA med en gang. Jeg bare “er du sikker? Jeg kommer sikkert til å være veldig streng…”. Heldigvis var det ikke noe problem, for hun er superflink! Det sier jeg ikke kun fordi jeg ikke tør å si noe annet, altså.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJakkeCiesse Piumini / Tights2xu HER / SkoNike HER

Her er noen bilder hun tok i dag før jeg skulle på trening. Hun fikk streng beskjed om at rumpa mi måtte se fin ut på bildene, og vi prøvde sånn fem ganger før vi fikk det til. Hah! De som har meg på snapchat (julianyland) fikk det sikkert med seg 😀 Nå er det bare å trene stumpen fremover slik at alle bildene blir bra, og vi slipper å prøve flere ganger.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg