ER PARTYJULIA TILBAKE?

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

KJOLEHER / BELTE – NAKD / HEELSRIVER ISLAND

Søndagen snegler seg videre, og nå har jeg snart rundet enda en sesong med real housewives! Her bruker man dagen til effektiv læring og innhenting av informasjon som man kan nytte godt av i livet 😉 Som å krangle over “hvem sa hva” eller å skape konflikter ut av ingenting.

Her er uansett gårsdagens antrekk! Følte meg så fin i denne røde kjolen ♥ Som dere kanskje leste i forrige innlegg hadde vi en supergøy kveld på Michaels! Formen er faktisk helt på topp i dag, noe man ikke skulle trodd etter gårsdagens inntak. Kan ikke huske sist jeg shottet fireball, eller noe som helst. Kanskje partyJulia er tilbake? Neida, hihi.

Nå skal jeg ta meg en tur ut med Zara. Endelig tittet solen frem etter noen tunge dager med regn. Deilig! Håpe alle nyter søndagen 😀

2 kommentarer
    1. Så fin du är!!! Du väcker i alla fall önskan till party med dessa kort. Vad BRA du passar i rött!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg