ER JEG UTBRENT?

Jeg vet ikke om det er mørket, tiden vi er i eller de lange, ensformige dagene. Høsten er kanskje min favorittårstid, og førjulstiden enda bedre. De lange dagene fordi vi skal åpne ny butikk veldig snart (beklager at jeg ikke har skrevet mer om det, men alt slippes på søndag!). Det er jo GØY jobb. Absolutt ikke tungt og kjipt i det hele tatt. Men, likevel føles alt sånn. Skikkelig tungt og kjipt. Det er som om jeg bare går på autopilot. Planlegger dagene mine uten noe som helst engasjement.

Det føles veldig merkelig. Jeg er ikke lei meg eller har det kjipt sånn psykisk, og jeg gleder meg til resten av tiden før året er omme. Alt det gøye som skal skje! Men alt er bare så slitsomt. Så tungt. Det er en kamp å sminke seg hver morgen. For ikke å snakke om å ta bilder til bloggen. Før jeg kommer meg foran kamera er det minst fem dører jeg må igjennom. Å logge seg på back-officen på nettbutikken for å legge inn nye varer er som å be meg om å løpe Oslo Maraton.

Syns det er veldig vanskelig å forklare, egentlig. Som sagt har jeg det ikke kjipt, bare litt tungt. Jeg føler meg kanskje litt utbrent? Sliten? Eller, hvordan føles egentlig det? Men, som alt annet går det over. Jeg får bare gå på autopilot bittelitt til, og gjøre det som må gjøres.

2 kommentarer
    1. Det er akkurat sånn jeg har det også! Jeg har lurt lenge på hva i alle dager som feiler meg, og nå har jeg faktisk funnet grunnen! Jeg er ekstremt høysensitiv! Visste ikke at det var en greie engang, men det finnes mange bøker om det Hook med up if you need to talk, jobber på Carlings i Strandgaten

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg