ER HUDEN DIN SOMMERKLAR?

Annonse

Denne søndagen har vært utrolig lat, og deilig er det! Har brukt mye av tiden til hjemmespa, for om jeg har lest værmeldingene rett er det meldt sol neste uke 😀 Nå syns jeg virkelig det er på tide, og jeg kommer til å løpe til stranden i morgen om været er bra! I dag gjelder det altså å gjøre kroppen sommerklar. Med noen få steg er plutselig huden min mykere, fri for dødehudceller, tennene hvitere og bena føles som ny. Det skal ikke så mye til 🙂 Under skal jeg fortelle deg min rutine!

P5282220-2

1. Baby foot. Her har du virkelig verdens enkleste måte å få myke føtter på. Her slipper du både fil og kniv! Alt du trenger å gjøre er å ha baby foot på foten i et par timer (eller sov med de slik som jeg gjorde, haha). Etter 5-7 dager begynner de overflødige døde hudcellene å peele av. Så enkelt! Du finner baby foot her 🙂

2. Smile Lab. Jeg har tidligere testet smile lab FLASH, som er en bleking som gir umiddelbart hvite tenner men ikke holder så lenge etter min mening. Denne smile laben derimot er en kur du går på i en uke. Du får et fantastisk hvitt smil som holder lenge! Brukes morgen og kveld i syv dager, eller en gang om dagen i fjorten. Du finner smilelab her!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOver til det kanskje viktigste for å gjøre huden klar for solen. Nemlig skrubb! Helst burde man skrubbe seg en til to ganger i uka hele året, men nå på sommeren er det ekstra viktig om du vil ha en brunfarge som holder. Dessuten er det ekstremt viktig å skrubbe huden godt om du skal bruke selvbruning!

Body Scrub fra Cocoa Brown er en grov og god skrubb som fjerner alt. Den etterlater huden silkemyk og helt klar for både soling og selvbruning 🙂 Den gjør også at fargen sitter lengre, og det liker vi 😀 Du finner den her!

Burts Bees facial scrub. Det er ikke bare kroppen som trenger peeling, men ansiktet også. Denne skånsomme skrubben polerer bort smuss og døde hudceller. Den etterlater huden med en ny glød (og som nevnt klar for soling!). Du finner den her!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Et lite sminketips blandt all hudpleien er denne bronzeren fra The Balm. Den gir en fantastisk glød til både ansikt og bryst. Jeg liker ekstra godt å ha litt ekstra over kragebeinene for å få de til å “poppe” 🙂 Dere kan jo se på bildene nedover på bloggen, der har jeg brukt denne. Du finner The Balm desert bronzer her!

P5282220-2 kopiOLYMPUS DIGITAL CAMERASist men ikke minst! Sunspa sine spraytans har jeg brukt fast i over ett år. De gir bra farge og man trenger ikke være redd for skjoller etter påføring. Jeg bruker denne både til kropp og ansikt. Nå som været har vært så forferdelig har jeg vært helt avhengig av selvbruning. 

Sunspa fitness passer best for meg siden jeg trener. Det vil si at den lager ikke skjoller der man svetter, for eksemepel i kantene til sports bhen. Du finner sunspa fitness her!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå får du -20% rabatt på all hud og kroppspleie ved bruk av koden JNSOMMER hos coverbrands! 😀 Hele sortimentet til hudpleie finner du her, og kroppspleie her. (Gjelder ikke nedsatte varer)

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg