ER DET TULL?

Sunday funday! Endelig en søndag da jeg faktisk kan ha det litt gøy uten bakrus fra kvelden før. Jeg våknet av meg selv klokken syv, og bare “HALLO, er det tull?!?”. Hvorfor kan man ikke være like frisk og rask da man har stilt alarmen så tidlig? Jeg vedder på at når klokken ringer klokken syv i morgen tidlig kommer jeg til å være så trøtt at jeg vil ta livet av meg selv. Eller, kanskje ikke forsåvidt. Jeg har jo ikke hatt en mandags morgen uten en klein søndag på veldig lenge, så kanskje jeg blir overrasket?

P2180010

TOPP HER · UNDIES HER

I dag tenkte jeg å spille inn en videoblogg! Noe spesielt dere ønsker jeg skal ta opp, eller spørsmål jeg skal svare på? Fyr løs i kommentarfeltet 😀 Jeg starter å spille den inn om noen timer. Først skal jeg starte på prosjekt rydde-ut-av-soverommet. Herregud, jeg flytter jo om en drøy uke. Tenkte å ha et snapsalg også, legg til “julianyland” om du vil se hva jeg selger ♥ Det er så uvirkelig. Jeg har egentlig ikke ordnet klart noe som helst, verken flyttebil eller hjelp til å bære alle møblene mine. Noen som melder seg frivillig? 😉

Ha en super, eller ikke så super start på søndagen så lenge – så vlogges vi senere!

12 kommentarer
      1. Jeg fikk tilbudet om en fin leilighet og har bodd i den her i tre år, så det skal bli deilig med forandring 🙂 jeg skal bo i Bergen et år til tipper jeg, kommer an på hvordan det går med butikken og når vi kan utvide til Oslo!

    1. Hvor drar du når du skal ut i Bergen? Både fest og bare for noen drinker? Og favoritt spiseplass? Skal til Bergen og trenger tips!!

      Og hva bruker du i håret ditt? Er så fint!

      1. Heei 😀 Vi drar på Jacob Aall, Calibar, Vaskeriet eller Lille Ole Bull som regel! Bare for et par drinker er No Stress eller Theatro hyggelig 🙂 Favorittresturanten min i Bergen er vel Nama Sushi (litt dyrt), Bare Vestland, Escalon ved Fløyen eller Spisekroken. Sistnevnte har heeeelt amazing mat!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg