ER DET NÅ JEG MÅ SLUTTE Å BRUKE FILTER?

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

JAKKEHER / JEANSHER / SUNNIESHER / SKOHER

HUSK AT DET ER 25% PÅ NELLY HER!

Hei fra sofaen! Denne dagen har vært ekstremt lang, det virker som dagevis siden jeg våknet opp i dag tidlig med to venninner på overnattingsbesøk her i leiligheten. Etter det har dagen gått i ett med jobb og sosialt. Nå ligger jeg med macen på fanget i sofaen å ser igjennom bildene fra i dag, og tenker… fy faen så mye freshere ting blir med redigering og filter. Altså, SE på bildene over. Fargene er som tatt ut fra en annen verden! Det verste var jo at jeg først tenkte “oi sååå fine de ble! rett på instagram”. Så tok jeg meg selv i å bare.. hjelpes. Dette er jo ikke realistisk. Det er en pyntet versjon av sannheten. En helt hverdagslig situasjon som på bildene over, da jeg og Karima var på vei til bilen kan bli gjort om til et så ugjenkjennelig resultat. Den himmelen var ikke så blå, for å si det sånn…

Jeg digger filter, airbrush og alt det der. Men det betyr ikke at jeg skaper et verdensbilde rundt det. Jeg ser det for det det er, bare effekter man bruker for å pynte litt på. Hverdagen og livet er jo ikke sånn. Det er det viktig å huske på alle sammen ♥ Det er også viktig for oss influencere å huske på at man ikke trenger å pynte på alt, og der har jeg personlig noe å lære!

3 kommentarer
    1. Jeg tror det kan være lurt å være bevisst på det der altså! Alt må ikke pyntes på liksom… Både du og naturen er flott som den er! 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg