ER DET MULIG

GUUUUUUD!!!!!!!! Jeg som har brukt dritlang tid på å prøve å få opp kamerastativet mitt, siden jeg ikke har brukt det på over ett år hadde jeg nemlig glemt hvordan man gjør det lavere. IQ test nummer en, men det var selvfølgelig dødslett da. Jeg kan være så blåst i toppen av og til atte hjeeeelp. Poenget da. Minnekortet mitt er ødelagt, så bildene jeg tok med kamera kan ikke lastes inn på datan. D.R.I.T.T. Får dra å kjøpe et nytt minnekort nå. For en kjedelig start på dagen. Blåonsdag! Nå skal jeg ta med det irriterte trynet mitt ut for å gjøre unna dagens gjøremål. Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg