ER DET LOV Å HA DÅRLIG SAMVITTIGHET FOR DET?

Neste år hadde jeg egentlig planer om å reise verden rundt. Bare ta med meg bloggen, og oppleve alle kriker og kroker denne jorda har å by på. Tanken frister så sykt, men jeg lurer på hvordan det kommer til å bli å være en lengre periode på reisefot uten rutiner. Egentlig akkurat som denne sommeren. Jeg sover så lenge jeg vil, spiser hva jeg vil, drar på byen på søndager og bare koser meg. Det er deilig det altså, misforstå meg rett. Men, akkurat nå savner jeg rutinene mine. Det å stå opp klokken syv om morgenen, jobbe på for å legge seg med god samvittighet på kvelden. Jeg har slitt utrolig mye med dårlig samvittighet for bloggen spesielt de siste ukene. Meg uten rutiner er en helt elendig livsnyter som bare fjaser rundt. Jeg har ikke dårlig samvittighet fordi jeg tror dere blir skuffet om jeg ikke blogger, for det er jo nok av oss der ute. Men dårlig samvittighet ovenfor meg selv, fordi det ikke er godt nok.

KJOLE HER

Nå er det jo helt ok å kunne ta seg litt fri, slappe av og nyte finværet. Det er tross alt sommer, og ingen forventer at man skal være på hele tiden. Poenget er vel egentlig at jeg gleder meg skikkelig til å komme inn i rutinene mine igjen, når enn det måtte være. I morgen reiser jeg jo til Athen for en liten periode, før det er fire dager hjemme i Bergen og deretter rett på fashionweek i Køben og innkjøpsuke i Oslo. De rutinene mine kommer ikke med det første, med andre ord! Jeg får vel bare prøve å skape meg noen ferierutiner også. Jeg gleder meg skikkelig til å dra til Hellas i morgen, krysser fingrene for at det blir mye gøy å blogge om der nede ♥

Hvor fin er ikke denne kjolen forresten? ELSKER DEN!! Nå skal jeg pakke om kofferten min og se om jeg får plass til å ta med meg alt videre, hvis ikke får jeg legge igjen litt klær i Oslo. Vi snakkes 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg