ER DET FORSVARLIG?

Da var påskeferien offisielt over, og jeg er tilbake i Bergen. For en liten stund iallfall, jeg flyr nemlig til Oslo i kveld. Haha! Hele 12 timer i Bergen gitt. I dag tidlig sto jeg opp klokken fire, fordi flyet gikk nemlig klokken seks. Helt seriøst, er det forsvarlig å ha piloter bak spakene så tidlig? Jeg var iallfall heeelt zombie under hele turen! Men, nå har jeg dyttet i meg litt mat og energi og er klar for en lang men morsom dag. Det er skikkelig digg å være tilbake i hverdagen, samtidig som det er noe jævla dritt. Èn uke til med sofasliting, matkoma og Moldekos hadde gjort seg! Jeg får heller sette pris på den fine uken jeg har hatt i stedet for å lengte tilbake allerede. Livet går videre, si.

CAPS – TIGER OF SWEDEN HER / BOMBER – BY MALENE BIRGER HER / SUNNIES – CÉLINE HER / SEKK – BY MALENE BIRGER HER

Til Molde tok jeg forresten med meg to kameraer, og tre forskjellige linser. Det var mye vits, siden omtrent alle bildene jeg har tatt er med mobilen.. Jeg tenkte jo at jeg skulle få tatt sååå mange fine antrekksbilder bl.annet, men latskapen tok dessverre overhånd allerede på dag to av ferien. Wopsi!

Jeg merker at hodet fremdeles er en blanding av trøtt og feriemodus, derfor lurer jeg på: hva vil du lese om her inne i tiden fremover? Antrekk, personlige innlegg, videoblogger, mat eller noe helt annet? Jeg blir utrolig glad for tilbakemeldingen din, så legg igjen en kommentar ♥

7 kommentarer
    1. Er det Celine New Audrey du har, eller Celine Audrey? Så at du tidligere skrev at det var Audrey, men ser ut som New Audrey? Takk for svar:-)

    2. Hei Julia jeg ønsker en time med deg hilsen ingeridberge praderwillysyndrom trenger kostveiledning og råd .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg