ER ALENETID EGOISTISK?

ANNONSE –  annonselink

CHILLESETTHER

Få -25% på alt fra NLY med koden
NLYSUMMER
♥♥♥

Nå holdt jeg på å skrive “hei og god fredag!”, men hvilken dag er det i dag? Torsdag? Tror det. Jeg er så dagsforvirret, og den eneste indikatoren jeg har på hvilken dag det er spørs på hvilke gjøremål jeg har. I dag har jeg sjekket inn på hotell, skal drikke litt vin og ut å spise. Ikke rart jeg tror det er fredag? Haha! Ville bare kjapt titte innom å ønske dere en fin dag, så snakkes vi senere!

5 kommentarer
    1. Alenetid er så absoulutt ikke egoistisk! Det er en nødvendighet, spør du meg! Jeg blir i alle fall et bedre menneske av det, da jeg er introvert. Hadde blitt helt utmattet og sur, hadde jeg måtte vært rundt mennesker hele tiden! Hoho…. Elsker alenetid! 😉 Jeg har nok blitt litt sær av det kanskje, da jeg foretrekker å være så mye alene, men det driter jeg en lang en i! Haha! Jeg vil heller være blid og fornøyd alene, enn utmattet og sur med mennesker! 😉 Kos deg! <3

    2. Alenetid er suuuperviktig! Viser forståelse for at det er sårt for enslige i disse tider, men for oss som bor med andre osv er alenetid så etterlengtet og sunt

    3. Hej Julia, jag blir glad att läsa att du tar hand om dig. Vill ju kunna följa dig lång tid framöver!! 😉
      Trevlig helg och må nu riktigt bra.
      Kram Anders

    4. Julia!! Savner deg veldig på youtube for tiden?? elsker oppskriftene dine – har prøvd flere av de allerede <3 Klem

      1. Heiii! <3 Jeg kommer snart tilbake på YouTube, har bare vært vanskelig å filme inn når jeg har reist, og at alle er hjemme med hjemmeskole/kontor hele tiden.. Gleder meg til å starte opp igjen, og SÅ gøy at du følger med 😀 Stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg