EPILERINGSUPDATE

God fredags ettermiddag! Er det ikke deilig med helg folkens? Tenkte å komme med en liten oppdatering på hvordan jeg trives med epileringen. Første gang jeg gjorde det så var det jo helt forferdelig vondt syns jeg, men nå som jeg har gjort det noen ganger så blir det bedre og bedre for hver gang. Det er fremdeles ikke smertefritt, men bedre. Hårene som vokser ut igjen er jo tynne og supermyke, i forhold til de stikkende stubbende jeg fikk før. Et stort pluss det altså! Jeg har enda bare turt å epilere leggene mine, men har store planer om å prøve meg på bikinilinjene over helgen. Uæææ! Jeg kommer til å ha flere konkurranser både på bloggen og på min instagram (@julianyland), så det er bare å følge med. Hadde det ikke vært moro å vinne en slik før jul? 🙂 Dere finner dette vidunderet HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg