EPILERINGSTID!

Hei hei! Som jente er det viktig for meg å være fri for hår på blandt annet legger, underarmer og bikinilinjer, og jeg hater å barbere meg. Det vokser ut igjen så og si med en gang, og jeg syns det er gørr kjedelig. Nå skal jeg over en periode prøve Brauns nye epileringsmaskin –  Silk Èpil 7 Dual Epilator. Den er den første epilatoren som kombinerer de langvarige fordelene ved epilering med barberingsteknologi fra Venus – som gir deg nybarberte legger mer enn bare et døgn. Jeg har aldri prøvd noe slikt før, nettopp fordi jeg har hørt det gjør vondt. Og det gjør det nok også, men det er faktisk verdt noen sekunder med litt ubehag for et resultat som varer lengre mener nå jeg.  På denne epilatoren er det pinsetter plassert med kun 26graders mellomrom som gjør at det blir enda mer effektift, ettersom håret gripes tettere inntil huden. Det er jo perfekt for korte hår helt ned til størrelsen på et sandkort. Den har også et lys som gjør at du ser absolutt alle hår! Over en periode skal jeg som sagt teste ut produktet og gi dere tilbakemelding på bloggen. Grunnen til at jeg tok på meg denne utfordringen er fordi jeg rett og slett tror jeg ikke er den eneste jenta der ute som er møkk lei barbering, og syns det kan være dyrt å måtte gå til en salong for å vokse seg ofte. Jeg kommer til å ha tre konkurranser der vinneren får produktet selv, og jeg vil også gjerne vite deres erfaringer med produktet så vi kan lage en ordentlig anmeldelse sammen når vi har prøvd den en stund.  Har dere noen erfaringer med epilering?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg